پرداخت تمام وام های دانشجویی تا پایان تیر/ مبلغ وام ودیعه مسکن افزایش یافت 

در گفت وگو با قدم آخر مطرح شد؛

پرداخت تمام وام های دانشجویی تا پایان تیر مبلغ وام ودیعه مسکن افزایش یافت 

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، تمام وام های دانشجویی تا پایان تیر 1403 پرداخت می شوند.

مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، با اعلام اینکه تا کنون 100 هزار نفر برای دریافت وام های ضروری و ودیعه مسکن نام نویسی کرده اند؛ تاکید کرد: دانشجویان تا 15 اردیبهشت مهلت نام نویسی دارند. 

وی افزود: دانشجویان برای دریافت وام شهریه تا پایان اردیبهشت مهلت نام نویسی در سامانه صندوف رفاه دانشجویان وزارت علوم را دارند. 

گنجی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، تمام وام های دانشجویی تا پایان تیر 1403 پرداخت خواهند شد. 

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: به دانشجویان شاغل و پردیس خودگردان هیچ نوع وامی تعلق نمی گیرد و فعلا دانشجویان روزانه و شبانه در اولویت قرار دارند. 

گنجی گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن برای شهر های کمتر از 500 هزار نفر 60 میلیون تومان، بیشتر از 500 هزار نفر 90 میلیون تومان و در شهرتهران 120 میلیون تومان افزایش داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت تمام وام های دانشجویی تا پایان تیر/ مبلغ وام ودیعه مسکن افزایش یافت " هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت تمام وام های دانشجویی تا پایان تیر/ مبلغ وام ودیعه مسکن افزایش یافت "، کلیک کنید.