پیام تبریک رییس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری قدم آخر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رییس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع، تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برای تان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تبریک رییس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تبریک رییس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.